Reklamační řád
1. Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přikládán doklad o zaplacení, která může u některých výrobků zároveň sloužit jako záruční list, pokud tento není přiložen (závislé na výrobci a druhu zboží). Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem.
Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství), nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný záruční list, je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) písemně zprávu na emailovou adresu mnukart@gmail.com. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
2. Záruční podmínky
a) V případě reklamace zboží kontaktujte majitele internetového obchodu Mnukart - malovaný textil, nejlépe na e-mail mnukart@gmail.com
b) Délka záruky začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny produktu začne záruční doba plynout od převzetí nové věci. Zákazník dostane nový doklad. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto dokladu.
c) Je-li závada na zboží opravitelná, je bezplatně opravena prodejcem. V opačném případě bude zboží vyměněno na náklady prodejce. Zboží musí být v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství. Ke každé položce musí být připojena kopie dodacího listu nebo dokladu o zaplacení a přesný popis závad a četnost výskytu.
d) Doba od uplatnění reklamace až do doby, kdy zákazník převezme opravené zboží, se do záruční doby nepočítá.
e) Prodejce po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k odběru zboží, případně jej zašle na své náklady a riziko odběrateli zpět.
f) Dodavatel si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
3. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- vznikne-li škoda při přepravě zboží a zákazník si i přesto převezme zboží s porušeným obalem
- neodborným zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
- v případě neoprávněné reklamace budeme nuceni opravu účtovat. Minimální částka za vyřízení takové reklamace je 300,- Kč,
4. Povinnosti zákazníka pro úspěšné vyřízení reklamačního řízení
Zákazník je povinen:
- předat zboží k opravě dle předem dohodnutého postupu
- přiložit ke zboží kopii daňového dokladu
- písemně vypracovat ke zboží úplný popis závady a pořídit fotodokumentaci